Blogpost fron image

Kodėl tau reikalingas „LinkedIn“ profilis?

Post author pictogram Spotiself komanda
2021-11-15 Trukmė: 5 min. Straipsniai
Pasidalink:

„LinkedIn“ yra didžiausias ir nemokamas, į verslą orientuotas, socialinis tinklas, skirtas savo srities profesionalams. Šiuo tinklu naudojasi daugiau nei 500 mln. narių iš daugiau nei 200 skirtingų šalių. Neturi „LinkedIn“? Turime tau pranešti, jog svajonių darbdavys gali tavęs ir nerasti. Nori to išvengti? Spotiself rekomenduoja susikurti paskyrą šiame socialiniame tinkle, būti aktyviam ir siekti sutikti savo būsimą darbdavį.

Verslai ir HR specialistai renkasi „LinkedIn“ darbuotojų paieškai

Remiantis „LinkedIn“ duomenimis, net 93% verslų, turinčių paskyrą, naudoja šį socialinį tinklą darbuotojų paieškai. Svarbu paminėti, kad įmonės, kurios naudojasi šia platforma pasižymi inovatyvumu, modernumu, sparčiu augimu. Būtent dėl šios priežasties turi įsitikinti, kad savo „LinkedIn“ profiliu rūpiniesi taip pat atsakingai, kaip ir savo CV.

Šiame profilyje turi atsispindėti tavo profesinės kompetencijos ir geriausios savybės. Nesi tikras, kurios tavo asmenybės savybės ir kompetencijos yra stipriausios? Atlik unikalų Spotiself asmenybės ir karjeros testą, kuris išgrynins tavo dominuojančias savybes ir pagal tai pasiūlys tinkamą karjeros kryptį.

„LinkedIn“ paskyra – vieta, kurioje vystomas tavo asmeninis prekės ženklas

Turėdamas „LinkedIn“ profilį, gali prašyti rekomendacijų iš buvusių ar esamų darbdavių bei kolegų, taip savo profesiniam prekiniam ženklui sukurdamas daugiau galimybių įrodyti, potencialiems darbdaviams, kad gali sukurti pridėtinės vertės įmonei. Kviesk kitus tave rekomenduoti ir patvirtinti tavo turimus įgūdžius bei kompetencijas.

Taip pat, tavo kontaktai šiame socialiniame tinkle yra galinga jėga. Jie veikia kaip ryšiai, kurių dėka gali rasti darbą arba būti surastas HR specialistų.

Naudok „LinkedIn“ kaip paieškos įrankį

Turėdamas „LinkedIn“ paskyrą, šią svetainę gali naudoti ieškodamas informacijos apie tave dominančias įmones (panagrinėti jų komunikaciją, vertybes, susisiekti su ten dirbančiais žmonėmis) ir profesines sritis. Taip pat naudinga semtis žinių iš kitų savo srities profesionalų, kurie, kaip jau tapo įprasta, dažnai dalinasi įdomia ir aktualia informacija.

„LinkedIn“ – lyg darbo skelbimų portalas

Šiame, savo srities specialistams, skirtame socialiniame tinkle yra daugybė galimybių tiek ieškantiems darbo, tiek ieškantiems darbuotojų. Savo anketą, į norimą darbo vietą, gali nusiųsti vos kelių mygtukų paspaudimu, pasinaudojęs „LinkedIn Apply“ funkcija. Taip pat gali išsaugoti mėgstamą skelbimą, kad galėtum jį peržiūrėti vėliau.

Turėdamas „LinkedIn“ paskyrą, gali nuolat stebėti tave dominančias darbo ir karjeros galimybes tam tikroje industrijoje ar svajonių įmonėje ir jų nepraleisti.

Tai gali padėti reitinguoti tavo vardą „Google“ paieškos sistemoje

Tikėtina, kad, jei kreipiesi dėl darbo, vienas iš pirmųjų dalykų, kuriuos padarys darbdavys ar HR atstovas, bus tavo vardo paieška „Google“. Kadangi „LinkedIn“ yra gerai žinomas ir galingas socialinis tinklas, tavo „LinkedIn“ profilis bus rodomas pirmose pozicijose.

Savo profilį susikurti gali net būdamas moksleiviu ar studentu ir taip pradėti kurti savo profesinių pažinčių ratą, rasti praktikos vietą ir dar daugiau. Spotiself platformoje netrukus įdiegsime partnerių skiltį, kurioje bus galima registruotis praktikai bene geriausiose ir moderniausiose šalies įmonėse. Turėdamas „LinkedIn“ paskyrą kandidatuoti bus daug paprasčiau!

„LinkedIn“ privalumai yra beveik begaliniai. Profesionaliai sutvarkytas ir aprašytas profilis leidžia susikurti savo, kaip srities specialisto ar potencialaus darbuotojo, prekės ženklą, kuris gali atverti tokias galimybes, tiek Lietuvoje, tiek užsienyje, apie kurias net nesvajojai. Sėkmės!

EKSPERTO KOMENTARAS

„LinkedIn“ entuziasto ir eksperto Šarūno Sakalausko paklausėme, kaip pasikeitė darbuotojų atrankos atsiradus šiam socialiniam tinklui ir į ką reikia atkreipti dėmesį norint darbdaviui sudaryti gerą įspūdį. Kokios naujausios „LinkedIn“ tendencijos?

„Lyginant su tradiciniu CV, „LinkedIn yra daug kartų pranašesnis: šios socialinės medijos profilis yra nuolat atnaujinamas, ne tik darbo patirtimi, bet ir interesais, kompetencijomis, skaitomais straipsniais, diskusijomis, rekomendacijomis ir pan. Darbdaviams tai leidžia susidaryti platesnį kontekstą apie kandidatą, o gerai paruoštas LinkedIn profilis netgi gali padėti greičiau pereiti tam tikrus darbo pokalbių etapus." - „LinkedIn“ pliusus vardina Šarūnas Sakalauskas.

Jis taip pat akcentuoja turimų kontaktų svarbą: „Kontaktai - taip pat svarbūs, jie leidžia pamatyti bendras pažintis, taip palengvinamas atrankos specialistų darbas siekiant patikrinti kandidatą ar gauti rekomendacijas."

Kodėl svarbu turėti „LinkedIn“ paskyrą?

„Yra pastebima vis daugiau atvejų, kuomet kandidatas, neturintis LinkedIn profilio, praranda puikias darbo galimybes, nes modernūs darbdaviai atsisako tokius žmones kviesti į darbo pokalbius ir jie lieka nepastebėti." - sako „LinkedIn“ ekspertas. - „Darbo skelbimų skaičius Lietuvoje vis auga. Jei dar prieš pora metų LinkedIn platformoje būdavo apie 300 darbo skelbimų, tai šiandien jų yra skelbiama apie 1000 per mėnesį. Labiausiai aktyvūs yra IT, biotechnologijų ir fintech sektoriai, kurie darbuotojų ieško plačiai - viso portfolio. Taip pat, vieni aktyviausių yra startuoliai, kurie visų pirma susikuria kompanijos profilį LinkedIn platformoje, o vėliau tik kitose socialinėse medijose.

Freelanceriams LinkedIn yra taip pat puikiai pritaikytas. Šiandien turimas funkcionalumas įvairiomis medijomis leidžia pademonstruoti visą specialisto portfolio ir atliktus projektus. Tai gali prilygti interaktyviam asmeniniam puslapiui ir internetinei svetainei."

Vis dažniau girdimas terminas „asmeninis prekės ženklas" - kaip jis kuriamas LinkedIn platformoje? Koks jis turėtų būti, kad patraukti darbdavio akį?

„Asmeninio prekės ženklo tendencija LinkedIn platformoje sparčiai ateina iš Jungtinės Karalystės, JAV. Skirtingai nuo nuomonės formuotojų kituose socialiniuose tinkluose, LinkedIn platforma yra palanki tapti nuomonės lyderiu tam tikroje profesinėje srityje. Tam palankus yra ir LinkedIn algoritmas. Kadangi LinkedIn kontaktai dažniausiai yra mūsų studijų draugai, kolegos - jie visi yra iš tos pačios ar panašios profesinės srities. Taigi, natūralu, kad daugiausia tos auditorijos sektoriaus ir pasieksi. Jei nori būti matomas savo srities specialistų, tai LinkedIn yra labai gera erdvė tai padaryti." - savo žiniomis dalinasi Š. Sakalauskas.