Vaiko individualios pažangos stebėjimo sistema mokykloms
Vaiko individualios pažangos stebėjimo sistema (VIP) užtikrina įtraukiantį, struktūruotą ir duomenimis grįstą mokymąsį, kuriame aktyviai dalyvauja visi ugdymo proceso dalyviai: mokiniai, tėvai, klasių vadovai ir mokyklos administracija.
Tai inovatyvi mokinių pažangos stebėjimo sistema, padedanti mokytojams ir tėvams efektyviau valdyti vaiko mokymosi procesą.
Sistema grįsta duomenimis, mokinio keliamais SMART tikslais, refleksija, įsivertinimu ir aiškiu grįžtamuoju ryšiu.
Suteikia mokykloms skaitmeninius įrankius, kurie padeda planuoti ir užtikrinti nuolatinio tobulėjimo procesą.
Sistema visai mokyklos bendruomenei
Mokiniams
Padeda mokiniams suvokti mokymosi prasmę, susieti savo tikslus su kasdienėmis pastangomis. Stebėti savo individualią pažangą, keltis aiškius tikslus pagal SMART metodologiją ir reflektuoti savo mokymosi patirtį.
Klasės vadovams, dalykų mokytojams
Suteikia patogų skaitmeninį klasės veiklų planavimo įrankį, kuris padeda sistemingai koordinuoti, stebėti mokinio individualią pažangą ir įsivertinimą, pasiruošti trišaliams pokalbiams ir tikslingai reaguoti į ugdymo poreikius.
Mokyklos administracijai
Suteikia administracijai įrankį sistemingai valdyti pažangos procesus ir stiprinti mokyklos, kaip besimokančios organizacijos, veiklą. Padeda priimti duomenimis grįstus sprendimus dėl ugdymo kokybės ir mokymosi motyvacijos stiprinimo.
Tėvams / globėjams
Padeda geriau suprasti visą vaiko ugdymosi kelią, realiu laiku matyti vaiko keliamus tikslus, refleksijas, pažangą ir mokytojų grįžtamąjį ryšį. Prasmingai įsitraukti ir laiku suteikti palaikymą. Tai stiprina pasitikėjimą mokykla ir kuria tvirtesnį bendradarbiavimą.
Mokiniams
Mokinio individuali pažanga - nuo tikslų iki pasiekimų
Tai asmeninės pažangos įrankis, padedantis suprasti save, kelti SMART tikslus ir matyti savo tobulėjimą ne tik per pažymius, bet ir per įsitraukimą, pastangas bei pasiekimus. Dirbtinis intelektas (DI) padeda atpažinti bendrąsias kompetencijas, ugdomas per kasdienes veiklas, o veiklų aplankas vizualiai parodo mokinio pažangą ir augimą.
Akademinės pažangos rezultatų stebėjimas
Mokinio akademinės pažangos stebėjimas leidžia analizuoti pusmečio įvertinimus, fiksuoti mokymosi pasiekimus ir stebėti individualų tobulėjimą.
SMART tikslų kėlimasis ir veiklų planavimas
Mokinys mokosi kelti aiškius, pasiekiamus ir motyvuojančius tikslus pagal SMART metodologiją. Tai skatina suprasti, ko siekia ir planuoti konkrečius veiksmus.
Periodinių įsivertinimo anketų pildymas
Mokinio įsivertinimas padeda įvardyti stiprybes, tobulėjimo sritis ir matyti pažangą per visus mokslo metus. Įrankis skirtas nuosekliam vaiko augimui stebėti.
Socialinė-pilietinė veikla
Spotiself padeda planuoti ir reflektuoti socialinę-pilietinę veiklą, kuri stiprina bendrąsias kompetencijas ir ugdo atsakomybę.
Veiklų aplanko pildymas
Veiklų aplanke mokinys kaupia informaciją apie dalyvavimą neformaliose veiklose Dirbtinio intelekto (DI) pagalba atpažįsta bendrąsias kompetencijas.
Gyvenimo aprašymo (CV) pildymas
Informacija apie mokinio veiklas automatiškai keliauja į aiškią, struktūruotą CV formą. Duomenis galima koreguoti, pritaikyti pagal tikslą ar situaciją.
Klasės vadovams
Efektyvus individualios pažangos ir klasės veiklų valdymas
Padeda klasės vadovui ar mokytojui sistemingai stebėti mokinių pažangą, koordinuoti klasės veiklas ir planuoti tikslingą pagalbą per mokslo metus. Visa svarbiausia informacija yra vienoje vietoje, kad tinkamus ir savalaikius sprendimus būtų lengva priimti, o bendradarbiavimas su mokiniais, jų tėvais būtų nuoseklus bei prasmingas.
Klasės ir individualios pažangos stebėjimas
Leidžia stebėti visos klasės ir atskirų mokinių akademinius pasiekimus, įsivertinimus ir pažangą, padeda greičiau reaguoti į mokymosi sunkumus ir teikti tikslingą pagalbą.
Klasės veiklų, tikslų planavimas
Padeda klasės vadovui ar ugdymo veiklų koordinatoriams planuoti klasės tikslus, paskirstyti veiklas, integruoti socialinę-pilietinę veiklos planavimą bei stebėti mokinių įsitraukimą.
Mokinio socialinės-pilietinės veiklos planavimas
Padeda mokytojams stebėti mokinių socialinės-pilietinės veiklos planavimą ir įgyvendinimą. Tai palengvina veiklos įskaitymą ir stiprina mokinio atsakomybę bei sąmoningumą dalyvaujant bendruomeninėje veikloje.
Mokinio SMART tikslų analizė ir grįžtamasis ryšys
Stebi mokinio išsikeltus SMART tikslus - tiek akademinius, tiek asmeninius - bei veiksmus jiems pasiekti. Leidžia teikti kryptingą grįžtamąjį ryšį ir skatinti atsakomybę už savo mokymosi pažangą.
Mokyklos administracijai
Mokinio pažangos stebėsena – duomenimis grįstiems sprendimams
Vaiko individualios pažangos stebėjimo sistema - tai ne tik skaitmeninė priemonė, bet ir kultūrinis pokytis švietime. Ji formuoja savivaldžius, reflektuojančius ir kryptingai augančius mokinius, stiprina mokytojų ir tėvų bendradarbiavimą, įgalina duomenimis grįstą sprendimų priėmimą. Kiekvienas mokytojas, mokinys ir tėvas žino, kas yra pažanga ir kaip ji matuojama.
Mokyklos, klasių ir mokinių pažangos analizė
Apibendrinti duomenys leidžia matyti pažangos tendencijas, sudaro galimybę lengvai generuoti metines ataskaitas ar vidinį mokyklos įsivertinimą.
Auganti mokymosi kultūra
Nuoseklus pažangos matavimas, didesnis mokiniu įsitraukimas, o mokytojų vertinimas ne tik už rezultatą, bet ir procesą.
Įžvalgos ir rekomendacijos
Gauna įžvalgas, kurios gali padėti užtikrinti nuoseklų mokyklos, kaip bendruomenės, tobulėjimą.
Bendruomenės įtraukimas ir įsitraukimas
Skatina mokytojų, tėvų ir klasės vadovų bendradarbiavimą, padeda komunikuoti apie vaiko mokymosi kelią, lūkesčius ir savalaikius sprendimus.
Tėvams / globėjams
Tėvams / globėjams apie vaiko pažangą
Suteikia tėvams galimybę stebėti vaiko mokymosi kelią visapusiškai: nuo pažymių ir tikslų iki įsivertinimų ir mokytojų grįžtamojo ryšio. Pateikiami ne tik rezultatai, bet ir paties vaiko pastangų vertinimas. Informacija pateikiama taip, kad būtų galima laiku reaguoti ir motyvuoti, aktyviai dalyvauti ugdymo proceso.
Vaiko pažangos bei tikslų stebėjimas
Suteikia tėvams galimybę matyti vaiko individualią pažangą, mokymosi pasiekimus, refleksijas ir įsivertinimus.
Įsivertinimų peržiūra
Galima matyti vaiko įsivertinimų dinamiką apie savo mokymąsį, socialinius įgūdžius ir įsitraukimą į neformalias veiklas.
Mokytojų ir specialistų įžvalgos
Galima matyti mokytojų grįžtamąjį ryšį, socialinių pedagogų ar psichologų komentarus apie vaiko mokymąsį ir stiprybes.
Trišaliai susitikimai
Trišaliai pokalbiai tampa prasmingesni, kai visi dalyviai – mokinys, mokytojas ir tėvai – mato tą pačią pažangos informaciją.